Gyakran Ismételt Kérdések
Hogyan készíthetem el a kiválasztott ajándékot?
Egy online szerkesztő felület nyújt neked segítséget, ahol kiválaszthatod a kívánt terméket és feltöltheted a saját képedet. Ezen a felületen van lehetőség szöveget, képet, illetve saját kezű rajzot is elhelyezni a termékeken. Ha mégis ránk bíznád a tervezést, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot és szívesen segítünk.
Hogyan vehetem át az elkészült ajándékot?
Az elkészült ajándékot átveheted szállítási díj nélkül Miskolcon előre megbeszélt helyen és időben.
Továbbá az ország egész területére küldünk csomagot házhozszállítással, illetve FOXPOST csomagautomatákba is kérhető a termék.
Mikor vehetem át az elkészült ajándékot?
Az ajándékot akár már 24-48 óra múlva át tudod venni személyesen. Kiemelt időszakokban (pl. karácsony, Anyák napja, Valentin nap), a megnövekedett igények miatt a rendelések elkészítési ideje + 1-2 nappal módosulhat. Ha csomagküldéssel kérted, akkor a szállítási idő 2-3 munkanapot vesz igénybe. Általános teljesítési határidő, a megrendelés elküldésétől számított 5 munkanapon belül.
Mi a teendő, ha a rendelés leadása után módosítani szeretnék?
Ebben az esetben kérünk, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot üzenetben. Az e-mail elérhetőségünk az rendeles@mentaprint.hu.
Miért nem kaptam számlát a csomaghoz?
A számlákat a www.szamlazz.hu-n elektronikusan állítjuk ki és a rendelésnél megadott e-mail címre küldjük.
Hol adhatok le rendelést?
Az alábbi felületeken tudod a rendelésedet leadni:
- A weboldalunkon keresztül – ebben az esetben a leggyorsabb a folyamat
- Emailben az rendeles@mentaprint.hu email címen
- Facebookon és Instagramon üzenetben
Mit tegyek, ha hibás terméket kaptam kézhez?
A gondos ellenőrzés ellenére sajnos előfordulhat, hogy hibás termék kerül kiszállításra. Abban az esetben, ha minőségi problémát tapasztalsz kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot üzenetben az alábbi adatokkal:
- Név
- Rendelésazonosító
- Panasz rövid leírása
- Mellékelt fotó a kész termékről
Arra törekszünk, hogy minden egyes napra tökéletes ajándékok készüljenek. Kicseréljük a terméket, ha hibás, vagy igény szerint visszatérítjük az árát.
Van lehetőségem elállni a terméktől miután már megkaptam?
A termékeink minden eseteben egyedileg, a fogyasztók igényei, kérései alapján készülnek, ezért más fogyasztónak nem értékesíthetők tovább. A fogyasztó és a vállalkozások közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II. 26.) Kormányrendelet szerint nem illeti meg az elállási jog a Fogyasztót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak (ilyenek a webshopban megrendelhető egyedi bögrék, egérpadok, ajándéktárgyak, kirakók, pólók stb.).